woensdag 2 oktober 2013

IEA versus CBA for a Medium Sized Sport Event A Further Improvement

Op 20 september heb ik op het 5de  ESEA Conference on Sport Economics in Esjberg (Denemarken) gepresenteerd. Mijn presentatie ging over het verschil tussen Economische Impact Analyse en Kosten-Baten Analyse. Gezien de tijd (18 minuten voor de hele presentatie) heb ik mij daarbij vooral gericht op hoe de kosten-batenanalyse uit een eerdere studie verbeterd kan worden. 
Mijn presentatie onder de titel 'Impact Analysis versus Cost Benefit Analysis for a Medium Sized Sport Event A Further Improvement' is hieronder weergegeven.

Merk op dat een deel van de berekeningen nog tentatief zijn en kunnen veranderen in het binnenkort te verschijnen paper hierover. 
Opmerkingen en vragen hierover zijn dan ook van harte welkom.



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten