donderdag 6 februari 2014

Aanbesteding Kuip

Op 25 en 27 januari verschenen in het AD twee artikelen over een alternatief plan van BAM om de Kuip te renoveren. De teneur is dat de plannen goed vallen in Rotterdam. En opvallend is dat het nu zonder gemeentesteun kan. Uiteraard staan er bij de reacties gemengde berichten, de Kuip maakt nu eenmaal veel emoties los. Ik merk dat ik geen mening heb over of het plan beter of slechter is dan het eerdere plan, dat in de gemeenteraad onvoldoende steun kreeg. Daarvoor ontbreken nog de onderbouwing (althans die heb ik nog niet gezien).

Geen mening over of het plan van BAM goed is, en toch vond ik het toch een erg mooi bericht. Het laat namelijk zien dat de eerdere aanbesteding / keuze van de Feyenoord familie voor het consortium met VolkerWessels flink wat creativiteit gemist heeft en daarom al geen gelukkige is geweest. Ik ben benieuwd welke vernieuwende plannen er nog komen en wat er uiteindelijk als beste uit de bus komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten